JUDEȚUL Constanta
primăria comunei Tuzla
Str. Constantei nr. 80 A, TUZLA, JUD. CONSTANTA, Tel/Fax + +40/241/747178; +40/372/000626, CP-917235, Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. |
Nr. ............din ...................
ANEXA Nr. 2
la normele metodologice
Buletin informativ
a) actele normative care reglementează organizarea și funcționarea Primăriei și Consiliului local al comunei Șoldanu |
Legislația privind organizarea și funcționarea Primăriei și Consiliului local al comunei Tuzla: 1. Constituția României: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/47355 2. Ordonanța de urgență nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/215925 3. Ordonanța de urgență nr.21/2004 privind Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă, cu modificările şi completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/51410 4. Legea nr.481/2004 privind protecția civilă, republicată, cu modificările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/95836 5. Legea nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/153210 6. Legea nr.24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru publicarea actelor normative, republicată (r2), cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/118116 7. Codul civil al României aprobat prin Legea nr.287/2009, republicată, cu modificările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/205332 8. Legea nr.350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/29453 9. Legea nr.50/1991privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/55794 10. Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcții, republicată (r2), cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/5729 11. Legea nr.416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/29731 12. Legea nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/88315 13. Legea asistenței sociale nr. 292/2011, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/133913 14. Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/73527 15. Legea contabilității nr. 82/1991, republicată (r4), cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/1576 16. Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/243459 17. Legea nr. 119/1996 ci privire la actele de stare civilă, republicată (r2), cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/8624 18. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/178667 19. Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări și concesiunile de servicii, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/178689 20. Legea nr.333/2003 cu privire la paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, republicată, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/156432 21. Legea nr.176/2010 privind integritatea în exercitarea funcţiilor şi demnităților publice, pentru modificarea şi completarea Legii nr.144/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Integritate, precum şi pentru modificarea şi completarea altor acte normative, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/201185 22. Legea nr.161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenței în exercitarea demnităților publice, a funcțiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea corupției, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/43323#id_artA511 23. Legea fondului funciar nr.18/1991 rerepublicată, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/203359 24. Ordonanța nr. 28/2008 privind registrul agricol, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/96993 25. Legea nr. 145/2014 pentru stabilirea unor masuri de reglementare a pietei produselor din sectorul agricol, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/162616 26. Legea nr.17/2014 privind unele măsuri de reglementare a vânzării-cumpărării terenurilor agricole situate în extravilan şi de modificare a Legii nr. 268/2001 privind privatizarea societăţilor comerciale ce deţin în administrare terenuri proprietate publică şi privată a statului cu destinaţie agricolă şi înfiinţarea Agenţiei Domeniilor Statului, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/156290 27. Legea nr.190/2018 privind masuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice în ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE, cu modificările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/203151 28. Ordonanța Guvernului nr. 119/1999 privind privind controlul intern si controlul financiar preventiv, republicată, cu modificările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/19169 Acte normative cu impact asupra activității: 1. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/31413 2. Ordonanța Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluționare a petiţiilor, cu modificările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/33817 3. Ordonanța Guvernului nr. 80/2003 privind concediul de odihnă anual şi alte concedii ale preşedinţilor şi vicepreşedinţilor consiliilor judeţene, precum şi ale primarilor şi viceprimarilor, cu modificările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/45932 4. Hotărârea Guvernului nr. 432/2004 privind dosarul profesional al funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/51282 5. Hotărârea Guvernului nr. 905/2017 privind registrul general de evidenţă a salariaților: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/195770 6. Hotărârea Guvernului nr. 250/1992 privind concediul de odihnă și alte concedii ale salariaților din administrația publică, din regiile autonome cu specific deosebit și din unitățile bugetare, republicată, cu modificările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/2566 7. Ordinul nr. 25/1382/37/1642/14297/746/20/2020, publicat în MOR, Partea I, nr. 307 din 13 aprilie 2020 privind aprobarea Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020 – 2024: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/224803 8. Ordinul Secretariatului General al Guvernului nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/200317 Legislația privind organizarea serviciilor publice oferite cetățenilor de către Primăria comunei Tuzla este disponibilă în cadrul secțiunilor specifice. |
b) structura organizatorică, atribuțiile compartimentelor funcționale al Primăriei comunei Tuzla |
· Regulamentul de organizare și funcționare al Consiliului Local al Comunei Tuzla, aprobat prin Hotărârea Consiliului local al comunei Tuzla nr. ...................: ................................. · Organigrama și statul de funcții ale Aparatului de specialitate al Primarului Comunei Tuzla, aprobate prin Hotărârea Consiliului Local al Comunei Tuzla nr. 25/29.06.2021: ................................................................................................................ · Regulamentul de ordine interioară, aprobat prin Dispoziția Primarului comunei Tuzla nr.575/16.08.2011: ............................. |
c) numele și prenumele persoanelor din conducerea Primăriei comunei Tuzla și ale funcționarului responsabil cu difuzarea informațiilor publice |
· Primarul Comunei Tuzla,..........................., telefon fix ..........................., mobil ..........................., e-mail ............................ · Viceprimarul Comunei Tuzla,,..........................., telefon fix ..........................., mobil ..........................., e-mail............................ · Secretarul general al Comunei Tuzla, ,..........................., telefon fix ..........................., mobil ..........................., e-mail............................ · Responsabil cu difuzarea informațiilor publice: consilier, ......................, telefon fix ............................, mobil ..................., e-mail ..................................... |
d) coordonatele de contact ale Primăriei/Consiliului local al comunei Tuzla |
1. Datele de contact ale Primăriei/Consiliului Local al Comunei Tuzla:Str. Constantei nr. 80 A, TUZLA, JUD. CONSTANTA, Tel/Fax + +40/241/747178; +40/372/000626, CP-917235, Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 2. Programul de funcționare al instituției: Luni – Joi: 7:30 – 12:00, 12:30 – 16:30, Vineri: 07:30 – 13:30. |
e) audiențe |
· Primarul Comunei Tuzla, Rasit Taner – ........................ · Viceprimarul Comunei Tuzla, Ion Moisei – ........., între orele ............... · Secretarul general al Comunei Tuzla Daniela Alina Borcan – ..........., între orele ................. Înscrierile în audiență se pot face în fiecare zi, între orele 08:30 – 10:30, astfel: - telefonic, la nr. .................; - personal, prin cerere scrisă, depusă la registratura primăriei. |
f) sursele financiare, bugetul și bilanțul contabil |
Bugetul aprobat: |
g) programele și strategiile proprii |
Programele si strategiile Comunei Tuzla pot fi consultate la sediul Primăriei comunei Tuzla sau la: |
h) lista cuprinzând documentele de interes public |
Lista privind documentele de interes public, conform prevederilor art.5 alin.(1) lit.g) din Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public: |
i) lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii |
Lista privind categoriile de documente produse și/sau gestionate, conform prevederilor art.5 alin.(1) lit.h) din Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public: |
j) modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a institutiei publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate |
În conformitate cu prevederile art. 22 din Legea nr. 544/2001 şi ale art. 36 din Hotărârea Guvernului nr.123/2002, persoana care se consideră vătămată în drepturile sale, prevăzute de legea privind liberul acces la informaţiile de interes public, poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorităţii ori al instituţiei publice – Tribunalul Călărași. Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 7 din Legea nr.544/2001: |
Întocmit,
Responsabil cu difuzarea informațiilor publice:
consilier,