Primaria Tuzla
site oficial
Sidebar
×
Main Menu
Acasa
Despre UAT
Legislatie
Conducere
Lista persoanelor din conducere
Primar
Viceprimar
Secretar
PDF
Agenda de lucru a persoanelor din conducere
Consiliul Local
Organizare
Regulamentul de organizare si functionare al Consiliului local
Regulament ordine interioara
Organigrama
Lista si datele de contact ale institutiilor subordonate
Cariera | Concursuri | Locuri de munca
PDF
Programe si strategii
Rapoarte si studii
Rapoarte
Studii
PDF
Galerie Foto
Comuna
Localizare
Populatie
Istoric
Economie
PDF
Strategia de dezvoltare
Info. interes public.
Solicitare informatii. Legislatie
Numele, prenumele si datele de contact ale persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionate de institutie
Rapoartele anuale de aplicare a Legii nr. 544/2001
Registrul datoriei
PDF
Buletinul informativ (Legea 544/2001)
Documente Contabile
Achizitii publice
Programul anual al achizitiilor publice
Centralizatorul achizitiilor publice si contractele cu valoare de peste 5000 de euro, conform anexei
Contractele cu valoare de peste 5000 de euro (începând cu anul 2015)
PDF
Buget din toate sursele de venituri
Buget pe surse financiare (începând cu anul 2015)
Situația plăților (execuția bugetară)
Situatia drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum și alte drepturi prevăzute de acte normative
Salarii de baza
PDF
Bilanțuri contabile
Declaratii de avere si de interese
Modele de cereri/formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
Hotarari CL
Dispozitii primar
Resurse umane -cf. Legii nr. 153/2017
Compartimente
Asistenta sociala
Stare civila
Registrul agricol
Urbanism
Registrul Certificate Urbanism emise
Registrul Autorizatii Constructii emise
Cereri urbanism
PUG TUZLA
Planuri urbanistice
Planuri urbanistice aprobate
Planuri urbanistice supuse informării și consultării publicului
PDF
Financiar-contabil
Dezvoltare comunitara
Serviciul voluntar pentru situatii de urgenta
Cultura
Administrativ
Utilitati publice
Servicii Primarie
Transparenta
Tuzla online
Convocatoare
Proiect ACTIVE
Taxe si impozite
Hotarari
PDF
Formulare Online
Investitii - Proiecte
Rapoartele de aplicare a Legii nr.52/2003
Protectia datelor
Oferte Teren
COMUNICARI PENTRU DEPLASARE IN PASTORAL
Anunturi privind proiecte de acte normative
Anunturi
Alegeri Locale
Monitor Oficial Local
1.STATUTUL UNITATII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
2.REGULAMENTE - PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
Regulamentul cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de hotărâri ale Consiliului Local
Regulamentul cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de dispoziții ale Primarului comunei
PDF
3.HOTĂRÂRILE CONSILIULUI LOCAL
Hotărârile adoptate de Consiliul Local al comunei
Proiecte de hotarari
Registrul pentru evidenta proiectelor de hotarâri transmise spre adoptare Consiliului Local
PDF
Registrul pentru evidenta hotarârilor Consiliului Local al Comunei
4.DISPOZITIILE PRIMARULUI
Dispozițiile cu caracter normativ emise de Primarul comunei
Registrul pentru evidenta proiectelor de dispozitii ale primarului Comunei
Registrul pentru evidența dispozițiilor emise de Primarul comunei
PDF
5.DOCUMENTE SI INFORMATII FINANCIARE
Bilanțuri contabile
PDF
6.ALTE DOCUMENTE
Registre pentru evidenta
Registrului privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza Hotărârile Consiliului local al comunei / Dispozițiile emise de Primarul comunei
Registrului pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectele hotărârilor Consililui local al comunei și Dispozițiilor cu caracter normativ emise de Primarul comunei
PDF
Obiecțiile cu privire la legalitate, efectuate în scris de secretarul general
Informații din oficiu asupra problemelor de interes public care urmează să fie dezbătute de Consiliul local
Minutele în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanți la ședinele publice
Procesele-verbale ale ședințelor Consiliului local
Declarații de căsătorie
Alte documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoștință publică
Alte documente a căror aducere la cunoștință publică se apreciază ca fiind oportună și necesară
Contact
Datele de contact ale autoritatii
Relatii cu presa
Programul de functionare
Formular Registru Evidenta Sistemelor individuale de epurare
Acces email
Login
PDF
Acasa
Despre UAT
Legislatie
Conducere
Lista persoanelor din conducere
Primar
Viceprimar
Secretar
Agenda de lucru a persoanelor din conducere
Consiliul Local
Organizare
Regulamentul de organizare si functionare al Consiliului local
Regulament ordine interioara
Organigrama
Lista si datele de contact ale institutiilor subordonate
Cariera | Concursuri | Locuri de munca
Programe si strategii
Rapoarte si studii
Rapoarte
Studii
Galerie Foto
Comuna
Localizare
Populatie
Istoric
Economie
Strategia de dezvoltare
Info. interes public.
Solicitare informatii. Legislatie
Numele, prenumele si datele de contact ale persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionate de institutie
Rapoartele anuale de aplicare a Legii nr. 544/2001
Registrul datoriei
Buletinul informativ (Legea 544/2001)
Documente Contabile
Achizitii publice
Programul anual al achizitiilor publice
Centralizatorul achizitiilor publice si contractele cu valoare de peste 5000 de euro, conform anexei
Contractele cu valoare de peste 5000 de euro (începând cu anul 2015)
Buget din toate sursele de venituri
Buget pe surse financiare (începând cu anul 2015)
Situația plăților (execuția bugetară)
Situatia drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum și alte drepturi prevăzute de acte normative
Salarii de baza
Bilanțuri contabile
Declaratii de avere si de interese
Modele de cereri/formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
Hotarari CL
Dispozitii primar
Resurse umane -cf. Legii nr. 153/2017
Compartimente
Asistenta sociala
Stare civila
Registrul agricol
Urbanism
Registrul Certificate Urbanism emise
Registrul Autorizatii Constructii emise
Cereri urbanism
PUG TUZLA
Planuri urbanistice
Planuri urbanistice aprobate
Planuri urbanistice supuse informării și consultării publicului
Financiar-contabil
Dezvoltare comunitara
Serviciul voluntar pentru situatii de urgenta
Cultura
Administrativ
Utilitati publice
Servicii Primarie
Transparenta
Tuzla online
Convocatoare
Proiect ACTIVE
Taxe si impozite
Hotarari
Formulare Online
Investitii - Proiecte
Rapoartele de aplicare a Legii nr.52/2003
Protectia datelor
Oferte Teren
COMUNICARI PENTRU DEPLASARE IN PASTORAL
Anunturi privind proiecte de acte normative
Anunturi
Alegeri Locale
Monitor Oficial Local
1.STATUTUL UNITATII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
2.REGULAMENTE - PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
Regulamentul cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de hotărâri ale Consiliului Local
Regulamentul cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de dispoziții ale Primarului comunei
3.HOTĂRÂRILE CONSILIULUI LOCAL
Hotărârile adoptate de Consiliul Local al comunei
Proiecte de hotarari
Registrul pentru evidenta proiectelor de hotarâri transmise spre adoptare Consiliului Local
Registrul pentru evidenta hotarârilor Consiliului Local al Comunei
4.DISPOZITIILE PRIMARULUI
Dispozițiile cu caracter normativ emise de Primarul comunei
Registrul pentru evidenta proiectelor de dispozitii ale primarului Comunei
Registrul pentru evidența dispozițiilor emise de Primarul comunei
5.DOCUMENTE SI INFORMATII FINANCIARE
Bilanțuri contabile
6.ALTE DOCUMENTE
Registre pentru evidenta
Registrului privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza Hotărârile Consiliului local al comunei / Dispozițiile emise de Primarul comunei
Registrului pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectele hotărârilor Consililui local al comunei și Dispozițiilor cu caracter normativ emise de Primarul comunei
Obiecțiile cu privire la legalitate, efectuate în scris de secretarul general
Informații din oficiu asupra problemelor de interes public care urmează să fie dezbătute de Consiliul local
Minutele în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanți la ședinele publice
Procesele-verbale ale ședințelor Consiliului local
Declarații de căsătorie
Alte documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoștință publică
Alte documente a căror aducere la cunoștință publică se apreciază ca fiind oportună și necesară
Contact
Datele de contact ale autoritatii
Relatii cu presa
Programul de functionare
Formular Registru Evidenta Sistemelor individuale de epurare
Acces email
Login
Cereri urbanism
Cereri urbanism
Empty
Tipărire
Email
PDF
Detalii
oana
Urbanism
15 Ianuarie 2019
Creat: 15 Ianuarie 2019
Ultima actualizare: 17 Decembrie 2021
Accesări: 6345
Evaluare utilizator:
5
/
5
Vă rugăm să evaluați
Vot 1
Vot 2
Vot 3
Vot 4
Vot 5
Search
Download
Total Files Count :
Total Size :
F1-CERERE CERTIFICAT DE URBANISM
- 88 KB
F7-CERERE PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
- 35.5 KB
F8-CERERE PENTRU OBTINEREA AUTORIZATIEI DE CONSTRUIRE SAU DESFIINTARE
- 59.04 KB
F12-CERERE PENTRU PRELUNGIRE AUTORIZATIE DE CONSTRUIRE SAU DESFIINTARE
- 46.5 KB
F13-COMUNICARE PRIVIND INCEPEREA EXECUTIEI LUCRARILOR
- 48.5 KB
F15-COMUNICARE PRIVIND INCHEIEREA EXECUTIEI LUCRARILOR
- 47.5 KB
Prec
Sunteți aici:
Acasa
Compartimente
Urbanism
Cereri urbanism
×
Chestionar
Consultare publica