Download cerere

 

   ANEXA 1

                                              CERERE
privind decontarea cheltuielilor cu hrana pentru cetățenii străini sau apatrizii găzduiți, aflați în situații deosebite,proveniți din zona conflictului armat din Ucraina


      Subsemnatul/Subsemnata, ...................................., domiciliat(ă) în .................................................., vă rog a-mi aproba decontarea cheltuielilor cu hrana pentru cetățenii străini sau apatrizii găzduiți, aflați în situații deosebite, proveniți din zona conflictului armat din Ucraina, după cum urmează:

Nr. crt.

Numele și prenumele persoanelor găzduite

Localitățile din care declară că provin persoanele găzduite

Intervalul de timp pentru care se solicită decontarea

Numărul de zile pentru care se solicită decontarea

         
         
         

     Menționez că persoanele de mai sus sunt găzduite în locuința situată la adresa .............................................................. .

     Anexez următoarele documente:

     – declarație pe propria răspundere cu privire la realitatea informațiilor cuprinse în cerere;

    – actul de identitate, în copie;

    – documente care atestă dreptul de folosință asupra locuinței - actul nr. ................... din data .................., în copie

    Optez pentru plata sumei - în numerar ¨

    – prin virament bancar, în

...........................................................................................................      (Se înscrie codul IBAN al contului solicitantului)

deschis la

...........................................................................................................    (Se înscrie denumirea instituției de credit la care este deschis contul)

........................................................................................................... (Se înscrie codul numeric personal al solicitantului, titular al contului)

       Data                                                                                        Semnatura

……………………                                                                        ……………………………..